Pages

Friday, November 11, 2011

Aku dan gitar...


Dalam 3 hari, 5 jam sekali aku main arrangement musik yang sama. Bila pegang gitar ni, banyak idea datang mencurah-curah. Bersyukur walaupun aku tak ambil kos musik, tapi aku masih boleh belajar. Praktikal ada, tapi teori takde. Dalam beberapa tahun ni, skill aku improve sikit dalam bermain gitar. Tapi tak la sehebat kawan-kawan aku yang lain. 

Untuk post kali ni, aku nak kongsi ngan korang yang tengah buka blog aku ni. Kat bawah ni ada arrangement akustik instrumental yang baru aku buat. Sape-sape yang pernah tengok Tommy Emmanuel, Sung Ha Jung, Trace Bundy main gitar, mesti tau bentuk lagu macam mane. Aku memang minat giler dengan genre musik ni. Sebab tu aku cuba arrange satu lagu. Hasilnya korang boleh dengar nanti. Sorry guys kalau sound agak noise skit sebab rekod sekali jalan, pastu convert ke format mp3. Aku suggest kat korang dengar lagu ni sampai habis.    

Pangeran Akram - Between Two Side

No comments:

Post a Comment