Pages

Wednesday, November 2, 2011

4 hari yang lalu..


Lame kan aku tak update blog hitam ni. Sama macam tuan dia yang berhati hitam. Hitam itu bererti sunyi seperti tuannya juga. Aku ade story baru kat post kali ni. Cerita pasal performance kat UIA hari sabtu yang lepas.

Thanks kat kawan aku sebab ajak aku sekali untuk turut serta performance kali ni. Orang kata peluang yang datang jangan dilepaskan. Aku ni lak baru pertama kali masuk UIA tergayat semacam je. Biase la, macam "Rusa masuk ke kampung." Tapi apa yang penting persiapan yang tak seberapa ni kitorang buat ni harap-harap dapat berjalan dengan lancar. 

Kitorang datang sini sebab ada dinner night yang dianjurkan oleh sebuah kelab dekat sana. Aku tak pasti ape nama kelab tu (ingat-ingat lupa). Senang citer aku terlupa apa nak ditulis pasal performance hari tu. Haha, ape2 pun, aku selitkan sikit gambar mase sabtu lepas.



Tadaa! Kami bertiga di UIA. Dari kiri: Danial Faris , Nabil Imran , Pangeran Akram.

No comments:

Post a Comment