Pages

Wednesday, October 5, 2011

Komposisi yang pertama...


Jenuh aku duk mengadap laptop 3 hari semata-mata nak hasilkan lagu ni. "Cinta Separuh Mati" ni liriknye masih baru 2 bulan aku tulis. Tapi sebab nak cuba, aku buat komposisi untuk lagu ni. Ni pun baru peringkat permulaan. Permulaan macam ni la perlu aku tengok sejauh mana kemampuan nak hasilkan lagu. Hari ni 22 jam berterusan nak siapkan lagu ni. Ini baru je rough record, belum lagi full recording. Video kt bawah ni ada lagu yang aku composed. Apa-apa pun, aku dah try yang terbaik. Enjoy...


Guys, sori blog ni mmg gelap, mmg x nampak hehe. Kalau korang rase nk dgr lagu ni klik button play kat bawah. Kalau tak bape dengar tu, cuba amik speaker, headphone atau earphone kalau nak dengar lagi clear.

Cinta Separuh Mati

No comments:

Post a Comment