Pages

Saturday, May 21, 2011

Perform lagi...


Frinjan bakal menanti di Laman Budaya, Shah Alam. Utk edisi ke-21 ni, aku akan nyanyi kt sane. Best kot dpt perform depan org ramai. Aku involved ngan Frinjan start edisi ke 15. Time ni aku baru involved ngan event ni. 


Frinjan 15




Mase aku nk nyanyi tu, nervous kot. Ye lah, mane pernah pernah nk nyanyi sambil main gitar. Nak bagi org dgr lagu aku. Time ni aku bawa lagu Aku dan Kamu, Ratapan Kecilku dan Simfoni Semalam. Sume ni lagu yg aku wat. Tp selepas aku perform, respon orang yg dtg tgk aku nye performance positif. Sepatutnye malam tu aku 2nd turn, disebabkn Widuri belum datang aku dpt 1st turn. Tu aku nervous skit malam tu.



Frinjan 17




2 bulan lepas tu, skali lagi aku involved dalam Frinjan. Utk edisi ke-17, aku bawa 2 buah lagu; Romantika November ngan Menanti Palestin. Tp still nervous sbb aku dpt 1st turn lg. Haha, tp disebabkan performer lain x datang lg, so perform je lah. Thanks a lot coz ade kawan yg dtg menonton dan tak lupe je yg dtg dr PD nak tgk performance aku.  Haha  >D



So, aku akan try the best for next performance. Lagu ape yg akan bawa nnt? Tunggu je la k. 
FRINJAN 21, I'll coming.  

No comments:

Post a Comment