Pages

Thursday, May 26, 2011

Balik puncak...

Cuti sem ni dah nak abis. So, aku nak balik puncak sabtu 28/5/2011. Hehe, sape2 nak balik tu prepare barang siap2. Aku sem ni sikit je barang nak bawa. Dari sem ke sem, barang aku bawa makin lame makin sikit. Hehe, bijak tak aku? Dalam hal macam ni kene bijak merancang supaya semuanya tersusun.


Sem depan bakal memberikan cabaran baru bg aku. Aku kali ni ready dengan persiapan awal supaya semuanya berjalan lancar. Yang penting segala urusan dipermudahkan. Bijak merancang strategi lebih awal merupakan kunci utama dalam setiap perkara. 


Dgn result yg aku dapat semalam (25/5), aku yakin dgn ape yg aku lakukan sekarang. Hidup ni kalau tak de cabaran, macam mane manusia itu nak berfikir utk menyelesaikannya. Aku percaya dgn ape yg aku lakukan. Kita hanya merancang, yg menentukan hanyalah Allah. 


Sem depan gak akan ketemu dgn muka2 baru yg mewarnai kehidupan kampus. Welcome TeKA and Account student. Congratz coz berjaya dapat masuk dalam kehidupan baru dan dpt banggakan parents korang. Dah masuk sini jgn lupe niat korang utk study. Tanpa niat, usaha sesuatu perkara takkan menjadi dan tak lupe juga doa parents; itulah yg sangat penting kerana keberkatan datang drpd mereka.  



No comments:

Post a Comment