Pages

Tuesday, May 24, 2011

Rabun...


Aku dah rabun? Hehe, tu la akibat suke baca time tutup lampu. Kan dah rabun. Hari tu aku pergi jalan2 kat Bahau dengan family. Mase dah nak balik, aku cakap ngan ayah nak pergi masuk kejap kedai Focus Point. Saje je nak masuk situ coz nak cek mata. At last, my left eye memang ade silau. Tapi lepas dah cek, tgk2 jap spek. Aku jumpe satu spek Levi's. Bingkai memang smart coz ade kain jeans kt tepi, stylo abis.



Aku rase jadi orang yg bertuah kalau dapat beli Levi's tu. Lain dr yg lain. Pastu, aku pergi kt tempat lain kt True Vision. Tujuan aku still same, nak cek mate. Bile aku cek mata, still mmg masalah silau. Hari yg lain lak. aku kembali semula kt True Vision. Bile cek skali lagi, aku ade problem rabun jauh kt mata kiri (silau + rabun). Tp aku mmg tak leh nak tgk cahaya lame2 coz, nnt pandangan mata gelap. So, hari tu gak aku terus wat spek. Survey spek mane yg agak sesuai bg aku. Tp bile aku pakai lak, nampak cool woo. Ade style, haha. So, problem aku nk dah kire solve. I've new face. :D

   


I'm a nerd person :P

No comments:

Post a Comment