Pages

Sunday, June 12, 2011

Oo... boringnye...


Ok, untuk kali ni aku nak share sikit pasal pic yang aku edit. Edit, edit dan edit. Yea, suke sangat edit gambar. Bile boring inilah aku buat. Tak kisah la ape orang nak cakap pasal edit yang aku buat. Janji puas dan seronok. Lagipun ni edit biase-biase je, tak pakar macam my brother. Kalau aku belajar grafik kt LUCT ni, rase lagi expert kot, haha. 


Pic macam ni ada lagi 4 dengan format berbeza.




Pic ni aku khaskan letak kat blog ni.




Haha, yang baru je selesai edit tadi. Ni kasi letak puitis sikit sebab aku berpuisi. Hehe, baca jangan tak baca sambil feel dengar background musik.



Sebenarnye, banyak lagi pic. Ni pun sebahagian je yang aku buat pakai photoshop. Baru la puas. Asyik-asyik guna lappy buat kerje, main game dah biase sangat kot. So, ni la bende yang boleh hilangkan kebosanan. Yang penting aku dapat ekspresikan hasil kerje ni. Haha :D

No comments:

Post a Comment