Pages

Sunday, June 26, 2011

D.I.Y

Ok guys, sorry tutup background music blog ni. Nak bagi laluan utk post video. Kali ni punye post aku nak share ngan korang pasal lagu aku. Kadang-kadang kalau boring aku suke buat lagu baru. Setiap kali aku pegang gitar, confirm akan keluar idea baru nak buat lagu. 


Syukur dengan anugerah Tuhan kerana setiap kali menulis lagu baru aku tak perlu nak fikir sangat macam mane storyline nye sebab idea aku tu macam dah tersusun dengan baik, tak perlu nak fikir word ape yang sesuai untuk bina seni kata. Bagi aku, lirik yang simple lebih mudah orang nak faham. By the way, aku cube yang terbaik. Ada post yang lepas, aku ade letak 1 lagu aku kt blog ni. Lagu-lagu kat bawah ni sekadar rough record. 


1. Romantika November



2. Keliru



3. Ratapan Kecilku



Bagi aku, setiap perkara perlu mencuba untuk kita tahu hasilnya. Tak kisah pun ape orang nak cakap pasal lagu ni. Bagi aku nak hasilkan satu-satu idea tu bukan mudah. DIY group macam kebanyakkan indie band hari ni, diorang banyak bekerja keras walaupun bermula dari bawah. 


Ada banyak perkara yang aku kene belajar kalau nak melangkah ke tahap yang lebih baik. Selalunye aku letak kat fb je, saje je letak kat youtube bg orang tengok. Bagi rakan-rakan yang menyokong usaha aku selama ni, thanks a lot. Sokongan bagi aku penting sebagai penaik motivasi. Ok la, tak mau tulis banyak. Harap enjoy dengan lagu-lagu kat atas. :)

No comments:

Post a Comment